Subject: Vastus Kiri
From: "Telia dokumendihaldus" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 30 Apr 2024 14:58:11 +0300

Teie  30.04.2024 nr 8-1/21-024/7395-1

Meie 30.04.2024 nr EC.1-5.1/500-1

Edastame Telia Eesti AS vastuse.

Antud projekti lahutamatuks osaks on siderajatiste ümbertõstmise- ja 
kaablite ümberlülitusprojekt, mille kooskõlastus nr. 35741900 on aegunud 
(kooskõlastus tuleb pikendada) ja on täitmata „kooskõlastamise

nõue“. Enne Telia sideehitise ümberehitamist peab ümberpaigaldusest 
huvitatud isik sõlmima Teliaga sideehitise ümberehitamise lepingu 
(kolmepoolse kokkuleppe), mille osapoolteks on ümberpaigaldusest huvitatud 
isik, tööde teostaja ja Telia.

Lugupidamisega

Margus Kantsik

füüsilise võrgu hoolduse juht

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Mustamäe tee 3, 15033 Tallinn, Eesti

 <http://www.telia.ee> www.telia.ee

Telia Eesti AS 10234957

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saatmisaeg: teisipäev, 30. aprill 2024 13:36
Adressaat: osaühing Rail Baltic Estonia <[email-masked]>; Elektrilevi OÜ 
<[email-masked]>; Telia dokumendihaldus <[email-masked]>
Teema: Kiri

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Rail Balticat ületava riigitee 15 Tallinna‒Rapla‒Türi tee km 
34,5-35,3 asuva lõigu ümberehitamise ja Mälivere viadukti rajamise ehitusloa 
menetlusse kaasamine

Registreerimise kuupäev: 30.04.2024

Registreerimise number: 8-1/21-024/7395-1.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>

See e-kiri võib sisaldada informatsiooni, mis on kaitstud volitamata 
avaldamise või jagamise eest. Kui Sa ei ole selle e-kirja õige adressaat, 
siis palun teavita sellest e-kirja saatjat ja kustuta kiri ning kõik sellele 
lisatud manused ilma neid jagamata või kopeerimata ning ära avalda nendes 
sisalduvat teavet teistele isikutele.

Telia Company töötleb e-kirju ja teisi dokumente, mis võivad sisaldada 
isikuandmeid, vastavalt Telia Company 
<https://www.telia.ee/images/documents/juhendid/est/kliendiandmete_privaatsuse_poliitika.pdf> 
Privaatsuspoliitikale.

This email may contain information which is privileged or protected against 
unauthorized disclosure or communication. If you are not the intended 
recipient, please notify the sender and delete this message and any 
attachments from your system without producing, distributing or retaining 
copies thereof or disclosing its contents to any other person.

Telia Company processes emails and other files that may contain personal 
data in accordance with Telia Company’s Privacy Policy 
<https://www.teliacompany.com/en/about-the-company/privacy/> .